Varekategorier

FAQ & Kontakt

FAQ


  • Kan man komme og prøve f.eks. tøj, før man køber det?

    Vi har ikke nogen fysisk butik med faste åbningstider, men det er muligt at kigge forbi på vores lager i Brovst for at kigge nærmere på, og prøve eksempelvis vores tøj. Det kræver dog at du kontakter os i forvejen, således vi kan aftale et tidspunkt. I højsæsonen (fra ca 20/11 til 10/2) har vi desværre ikke kapacitet til at yde denne service, men du er velkommen til at lave din ordre online, og evt. prøve størrelse i forbindelse med du selv afhenter varerne. 
    Hvis du synes der er for langt (benzin og diesel er jo ikke helt billigt), så husk at vi naturligvis yder 14 dages fuld returret. Så den største risiko, du løber, er, at du må på posthuset en gang ekstra. Du kan se adresser, og hvordan du kommer i kontakt med os nederst på denne side.


  • Skal jeg betale porto igen hvis jeg vil bytte en vare til en anden størrelse?

    Nej, hvis du sender en varer retur der skal byttes til en anden størrelse, skal du ikke betale for at få den ny vare sendt.


  • Hvordan kan jeg se om en vare er på lager?

    Vores lagersystem og WEB-side er fuldstændig synkroniseret, så hvis du kan bestille en vare (vælge variant, farve, størrelse etc. og lægge den i vognen) så har vi den også på lager, med mindre der specifikt står skrevet andet ved den pågældende vare. Hvis ikke det fremgår af teksten, er du altid velkommen til at sende en e-mail og høre om en udsolgt vare kommer på lager igen. Nogle varer bliver jævnligt genleveret, mens andre ikke kan skaffes igen. 


  • Hvor hurtigt får jeg min vare?

    Vi sender varer alle hverdage, hvilket vil sige at du modtager din vare 1-2 hverdage efter du har bestilt den.
    Hvis der skulle opstå problemer med levering af en vare, f.eks. fordi den er gået i restordre, vil du straks få besked pr. e-mail.


  • Hvordan modtager jeg min pakke?

    Vi sender alle varer der skal leveres i Danmark med PostDanmark. Bortset fra ski og nogle pakker til erhvervsadresser, som sendes med GLS. Når du skal modtage et par ski, er det smartest hvis der er nogen hjemme til at tage imod varen. I modsat fald anbefaler vi at du fortæller os om pakken f.eks. må stilles i carport eller lignende. Så skriver vi det på pakken, således at GLS budet kan stille pakken, hvis der ikke er nogen hjemme.


  • Kan jeg få leveret til min arbejdsplads?

    Ja, og det kan faktisk være en rigtig god ide. De fleste mennesker er ikke hjemme når pakkeposten kommer ud til privatadresser. Hvis du har mulighed for at få varen sendt til din arbejdsplads, slipper du derfor for at skulle en tur på posthuset dagen efter, for at hente pakken. Ud over bøvlet, vil du derfor ofte have varerne i hænderne en dag før, som en ekstra fordel. Og det er tilmed billigere.
    Ønsker du leveret til din arbejdsplads, institution, skole eller lignende, udfylder du blot felterne med leveringsadresse når du laver din ordre. Husk både firmanavn / institutionsnavn og dit egen navn som att. i leveringsadressen.


  • Er det sikkert at bruge betalingskort?

    Når du bliver bedt om at indtaste dine kortoplysninger, befinder du dig på en sikker side, godkendt af PBS.
    Oplysningerne fra dit betalingskort bliver udelukkende sendt via en krypteret forbindelse til PBS og det er derfor ikke muligt for andre at se og misbruge dine kortoplysninger.
    At betale med betalingskort hos os er sikkert.
    Du kan læse mere om sikkerheden ved at betale med betalingskort på nettet hos Nets/Teller.


  • Kan jeg betale med bankoverførsel?

    Ja det kan du godt. Men brug af betalingskort er langt det letteste, hurtigste og samtidig det sikreste. Ved bankoverførsel kan vi først sende varen når indbetalingen er registreret på vores konto. Det kan tage 1-2 bankdage fra du har foretager overførselen.
    Ved betaling med kort kan vi sende varen så snart du har gennemført betalingen, men vi hæver naturligvis først pengene fra dit kort når varen er afsendt.


  • Vi er en offentlig institution, kan vi betale via elektronisk faktura til vores EAN nummer?

    Ja, det kan I sagtens. Du skal blot lægge varerne i indkøbskurven på normal vis. Når du kommer til betalingssiden, skal du vælge den betalingsmetode der hedder "EAN fakturering". Du vil herefter modtage en mail med bekræftelse af din bestilling. Når din ordre er registreret, verificerer vi straks dine oplysninger, hvorefter vi afsender din ordre. Dit varekøb vil efterfølgende blive faktureret elektronisk til det oplyste EAN nummer. Husk at vi naturligvis skal have fuldstændig navn og adresse på din institution, samt navn (Att.) på kontaktperson/rekvirent. I bemærkningsfeltet skal du skrive jeres EAN nummer. På visse varer kan der være mulighed for at opnå en mængderabat. Kontakt os gerne i forvejen, og forhør i det konkrete tilfælde.


  • Sender I varer til Grønland og Færøerne?

    Ja, kunder fra Grønland og Færøerne handler momsfrit. Momsen på 25% bliver fratrukket før ordren betales og det korrekte, endelige beløb kan ses på ordreoversigten inden man går til betaling. Når der handles momsfrit, må der ikke leveres til en adresse i Danmark. Fragt og ekspedition for forsendelser til Grønland og Færøerne er uafhængig af vægten og udgør 250,00 DKK. Dette vil også fremgå af den endelige ordreoversigt. Vi sender pakken med fly. Ordrer til Grønland der indeholder ski og/eller skistave sendes dog med skib. Vi kan desværre ikke sende ski til Færøerne i øjeblikket.


  • Leverer Skiwear4u.dk varer til Norge?

    Norge er ikke en del af EU, så kunder fra Norge kan handle momsfrit, momsen på 25% bliver fratrukket før ordren betales og det korrekte, endelige beløb kan ses på ordreoversigten inden man går til betaling. Fragt og ekspedition til Norge er uafhængig af vægten og udgør 200,00 DKK. Dette vil også fremgå af den endelige ordreoversigt.  Bemærk: Eventuel told, moms og andre afgifter ved indførslen i Norge er Skiwear4u.dk uvedkommende.


  • I har flere forskellige takster for fragt- og ekspeditionsgebyr. Hvad skal og kan jeg vælge?

    Det koster DKK 55,- hvis du ønsker pakken leveret til en privatadresse. Hvis der ikke er nogen hjemme på adressen når pakkeposten kommer, bliver der lagt en seddel i din postkasse. Du skal derefter selv på posthuset for at hente din pakke, og det kan du tidligst gøre dagen efter.

    Hvis du vælger at få pakken sendt UDEN OMDELING til din privatadresse (hvor du selv skal hente den i nærmeste posthus/postbutik) koster det kun DKK 35,-.  Husk at oplyse mobiltelefonnummer, så du kan få en SMS fra PostDanmark når pakken kan hentes.

    Det koster DKK 35,- hvis du ønsker pakken leveret til en erhvervs/firma adresse. Det kan også være en skole eller en anden offentlig institution. Husk at udfylde både firma/institutions navn og Att. Til dig. Hvis du har mulighed for denne løsning, kan være sikker på at få din pakke hurtigt, uden at skulle på posthuset ofr at hente den.

    Bemærk at ordrer på DKK 1.000,- eller derover, ALTID sendes fragtfrit, hvis de leveres til erhvervsadresse eller som privatpakke uden omdeling.
    Bemærk desuden at køb af visse mærker gør at der er mulighed for at der sendes fragtfrit. Det vil fremgå af den enkelte vare, og vil ligeledes kunne ses i din indkøbskurv.

    Ovenstående gælder kun for varer der sendes til adresser i Danmark.
     


  • Der er der fri levering på nogle mærker. Hvorfor kun nogle?

    Fragt udgør en meget stor omkostning for vores butik. For ikke at skulle gøre de enkelte varer dyrere, er vi desværre nødt til at opkræve et minimalt beløb til dækning af fragt og ekspedition. Som udgangspunkt har vi, sammenlignet med de fleste andre butikker, meget billige fragtomkostninger (fra DKK 35,- ved levering til en erhvervsadresse, eksempelvis dit arbejde, eller privatpakke uden omdeling), og endda mulighed for fri levering hvis du køber for DKK 1.000,- eller derover. På visse mærker har vi dog mulighed for at kunne give dig fri levering. Du vil kunne se på den enkelte vare om der er fri fragt. På disse varer vil der være et "Fri fragt" badge, selv om varen koster under kr. 1.000,-
    Er der blot en af disse varer med i din ordre, sendes hele ordren naturligvis fragtfrit, ved levering til erhvervsadresse eller privatpakke uden omdeling.


  • Kan jeg bestille julegaver i god tid, og stadig bytte eller returnere efter jul?

    Ja, du kan roligt købe dine julegaver i god tid. Julegaver der købes i november og december kan byttes eller returneres frem til og med uge 1 efter nytår. I år er det helt præcist frem til 5/1. De generelle vilkår for returnering af en vare – eksempelvis at den skal være ubrugt – gælder naturligvis stadigvæk. 


  • Kundeservice – hvordan og hvornår kan man komme i kontakt med jer?

    Vi er altid parate til at hjælpe dig, hvad enten det gælder rådgivning før et køb eller spørgsmål der måtte opstå efter du har modtaget din vare. Det gælder naturligvis også hvis der opstår spørgsmål under selve købsprocessen.

     

    Telefon 29 40 68 13:
    Besvares Mandag–Torsdag fra 8:00 til 16:00, og Fredag fra 8:00 til 15:30.

     

    E-mail info@skiwear4u.dk:
    Besvares: inden for 24 timer, mandag – fredag. Oftest langt hurtigere. Skriv evt. i mailen, hvis du gerne vil ringes op. Så gør vi gerne det.

     

    Live Chat:
    Du kan klikke på knappen ”Chat online” i venstre side af skærmen. Derved vil du ofte kunne få svar nu og her på dit spørgsmål. Vi har chatten åben alle hverdage, men der kan være tidspunkter hvor vi ikke har mulighed for at besvare chatten, f.eks. hvis der ikke er ledige medarbejdere.


  • I skriver I har prisgaranti, men hvordan fungerer det ?
    Skiwear4u.dk har siden starten i 2000/2001 været blandt Danmarks førende onlinebutikker med skitøj og andet skiudstyr. Vi er glade for vores mange tilbagevendende kunder, og vil derfor gerne sikre at de, såvel som nye kunder, fortsat trygt kan handle hos os. Derfor giver vi prisgaranti på varerne i vores online butik. Falder prisen eller ser du en identisk (farve, størrelse og modelår) vare billigere i op til 14 dage efter dit køb, så tilbagebetaler vi differencen til dig.
     
    Vi vil naturligvis altid matche de laveste priser, både på nettet og i fysiske butikker. 
     
    Sådan gør du, hvis du ønsker at gøre brug af prisgarantien:
    Hvis du ikke har handlet endnu, så kan du blot gennemføre ordren, og indsætte link der dokumenterer den billigere pris (se betingelser nedenfor) i bemærkningsfeltet ved checkout (der hvor du skriver dit navn og adresse). Så tjekker vi linket og retter prisen til inden vi ekspederer ordren og dermed inden vi hæver pengene. Du er også velkommen til at ringe til os på 29 40 68 13 eller sende os en mail på info@skiwear4u.dk, så vi kan vi rette varens pris, inden vi ekspederer ordren.
     
    Har du allerede købt varen, eller er den lavere pris du har set ikke online på et link, kan du sende os dokumentation på mail til info@skiwear4u.dk, med angivelse af dit ordrenummer.
     
    Betingelser for prisgaranti:
    • De priser der sammenlignes skal være varens totale pris, inkl. fragt/levering.
    • Det skal være helt identiske varer (farve, størrelse, model etc.)
    • Varen skal være på lager og kunne leveres, fra den butik hvor du har fundet den billigere.
    • Prisgarantien gælder ikke særlige kø-tilbud, tids- og mængdebegrænsede tilbud samt åbningstilbud.
    • Udstyret/tøjet skal være fra en dansk forhandler (der er omfattet af dansk reklamationsret, told og moms), med et dansk CVR nummer.
    • Dokumentationen skal tydeligt vise hvor varen kan købes, prisen og gyldighedsperioden
    • Prisgarantien gælder ikke hvis det er en vare der efter aftale er bestilt hjem specielt til dig, og ikke indgår i vor standard sortiment.
    • Prisgarantien gælder 14 dage efter dit køb.
     


SkiWear4U

Skiwear4u.dk/LogiTrade ApS
Moellebakken 12
DK 9460 Brovst, Denmark
E-mail: info@skiwear4u.dk
Tlf: +45 29 40 68 13
CVR-/Moms-nr.: 30 61 46 74
Etableret: 2007

Varekategorier

Kundeservice
Support og FAQ - klik her
Fragt og levering
  • Gratis:
  • udvalgte mærker og ved køb
  • for min. 1.000,- (lev. til Erhverv
  • eller uden omdeling i DK)
  •  
  • Øvrig:
  • - Til erhvervsadresse: DKK 35,-
  • - Til privatadresse: DKK 55,- / 35,-
  •   (med/uden omdeling)
  •  
  • Altid daglig afsendelse
Til toppen Til toppen